干了这桶洗脚水
从此山水不相逢
两个及以上隆包粉交流是一场史诗级灾难大片
一个很雷的人
说话不算数

©  | Powered by LOFTER

[不靠谱听写|隆包]杰拉德LA Galaxy Facebook live Q&A

杰拉德最近LA Galaxy Facebook live Q&A视频暂时没法扒。汤上有剪辑的片段,油管上也有完整的问答,太长了我来不及听,而且校园网是无法想象地渣,连成了一次VPN后再没连上过。我只能在手机上听一遍默一遍。水平渣见谅。
简单做个【不负责】听写。
Q: And the best central midfielder you have played with?
A: Xabi Alonso. For Bayern München. He had played for Real Madrid after Liverpool I think for five or six years as well. ...one of the best passers I've ever played with. Normally when Spanish players come to the Premier League it takes a year or two to settle down, to get used to the speed, the pace and the grasp of the ball. Xabi had a little bit of English in him. He is very physical. You know, he could...he could mix it up anyway you wanted to. He is just absolutely special on contact of the ball and positionally he used to give me the ball a lot areas the most central midfielder. From England point of view, probably Paul Scholes so far...

Xabi Alonso. 现在在拜仁,我记得Xabi在离开利物浦后在皇马也踢了五六年。他是我合作过的最佳传球手之一。通常西班牙球员来到英超都需要一两年才能稳定下来,适应(英超的)速度、节奏、控球方式。Xabi身体里有一点英国(足球)元素。能进行身体对抗。他能以任何你想要的方式让球队衔恰运转起来。他在触球上有相当特别的才能,在位置上,他过去给我传了很多大范围球,是给我传球最多的中前卫。要是从英格兰中找一个,大概是Paul Scholes那样。

现在也很少熬夜看球了。我还是很爱隆包,爱你浦和你横,也关心下你毛,如果我很少更新或者没有回复,单纯是时间不够的问题。

评论(4)
热度(19)